آمار مطالب

کل مطالب : 50
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 122
بازدید سال : 227
بازدید کلی : 2056

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان carsoon و آدرس carsoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه و گسترش در بازار میباشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

این مقاله دربارهٔ زبان ترکی آذربایجانی است. برای زبان آذری، زبان آذری را ببینید.
ترکی آذربایجانی
ترکی آذربایجانی
Azərbaycan dili (خط لاتین)
تورکجه (خط فارسی-عربی)
بیان azærbajdʒan dili
زبان بومی در: ایران، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، روسیه، افغانستان، عراق، ترکمنستان، سوریه[۱]
قومیت آذربایجانی
تعداد گویشوران
۲۳ میلیون نفر (۲۰۱۸) شامل ترک آذربایجانی شمالی و ترک آذربایجانی جنوبی [۲][۳][۴][۵][۶][۷] (بدون تاریخ)
تبار:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .

تعداد بازدید از این مطلب: 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398
نظرات

زبان ترکی استانبولی در سفر با تلفظ
اگر علاقه‌مند به سفر به کشور زیبای ترکیه هستید، آشنایی با امکان دیدنی ترکیه، استانبول و دیگر شهر های توریستی ترکیه کافی نیست. اگر چه در ترکیه نیز هماننده دیگر کشور های توریستی می توانید به زبان انگلیسی با مردم ارتباط برقرار کنید، اما آشنایی با چند کلمه ترکی استانبولی به شما در طول سفر با تور استانبول حتما کمک می کند تا خود را نزدیک تر به مردم ترکیه حس کنید. مردم کشور ترکیه بسیار خون گرم و مهربان اند، اما اگر به زبان ترکی استانبولی صحبت کنید، مسلما صمیمانه تر مورد استقبال ترکیه ای ها قرار خواهید گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398
نظرات

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  

تعداد بازدید از این مطلب: 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1398
نظرات

زبان امروزی ساکنان قره داغ ( ارسباران ) تركي آذربايجاني می‌باشد که در نقاط مختلف آن با لهجه‌های گوناگون تلکم می‌شود. زبان نوشتار و رسمی آذربایجان در بیشتر دوره‌های تاریخی آن، زبان ترکی بوده‌است. اکثریت قریب به اتفاق نوشته‌ها و آثار مردم این منطقه نیز در دوره‌های مختلف به فارسی و ترکی بوده ‌است.زبان تركي داراي تاريخ بيش از هفت هزار ساله در جهان است كه داراي گويشهاي مختلف آذربایجانی ، استانبولي ، تركمني ، ازبكي ، ياقوتي ، چاووشي ، اويغوري ، چيني ، قرقيزي ، آلبانيائي ، بلغارستاني و ... هستند.


آنها از شرق آسيا تا اروپا و حتي آمريكا گسترانيده شده اند و مجموعاً 360 ميليون نفر از جمعيت دنيا را تشكيل مي دهند كه بعد از زبانهاي چيني ، هندي ، انگليسي و اسپانيائي و بالاتر از زبانهاي عربي و فارسي بعنوان پنجمين جمعيت دنيا محسوب مي شوند.

زبان امروزي ساكنين قره داغ ( ارسباران ) و تاريخچه آن

در جهان اسلام نيز زبان تركي با 300 ميليون نفر متكلم ، بيشترين تعداد را دارد و حتي بالاتر از زبان عربي قرار دارد. بعد از زبان تركي ، زبانهاي عربي ، اردو و فارسي بيشترين تعداد مسلمانان را تشكيل مي دهند.

در ايران نيز بيش از 20 ميليون نفر ترك زبان در آذربايجانغربي و شرقي ، اردبيل ، همدان ، زنجان ، قزوين ، تهران ، خراسان ، فارس و ديگر نقاط ايران بصورت پيوسته يا پراكنده زندگي مي كنند.

از نظر زبانشناسان ، زبان تركي زبانيست شكرين ، بغايت زيبا و دلنشين و اصيل و قانونمند با ريشه اي هزاران ساله. تمام قواعد و گرامر اين زبان هنري و شكري موزون و مبتني بر ملودي است تا جائيكه بعضي زبانشناسان ، اختراع آنرا فوق بشري و اعجاز گونه و اعجاب انگيز خوانده اند.

زبانشناس نامي ، Man Muller ، انگشت به دهان از عظمت فوق بشري زبان تركي ، چنين سخن مي راند: « زمانيكه ما زبان تركي را با دقت و موشكافانه مي آموزيم با معجزه اي روبرو مي شويم كه خرد انساني در عرصه زبان آنرا آفريده است». Herman Vanbery از نظر زيبائي و كمال ، جايگاه آنرا بالاتر از زبان عربي مي داند. « نيكيتا هايدن» زبانشناس نامي آلماني و عضو مؤسسه اروپائي يوروتوم ، با شك و شبهه نسبت به خلق زبان تركي توسط فرمولهاي پيچيده توسط انديشمندان مي گويد: « انسان در آنزمان قادر به خلق چنين زباني نبوده ، يا موجودات فضائي اين زبان را خلق كرده اند و يا خداوند به پيامبران خود ، اين عاليترين كلام ارتباطي را هديه كرده است».

در زبانشناسي تطبيقي ، فصل بسيار جذاب ، شيرين و علمي اتيمولوژي ، به ريشه شناسي كلمات بصورت علمي مي پردازد. مي توان بوسيله علم اتيمولوژي ، تأثير زبانهاي مختلف روي هم را ديد. زبان غالب ، زباني است كه توانمند بوده و زبان ديگر را تحت سيطره خود درآورده است ، طوريكه گاهي زبان مغلوب به گويشي از زبان غالب تعبير مي شود ، مانند زبان فارسي كه بنا به آخرين نتائج علمي و تحقيقاتي سازمان يونسكو بعنوان 33 مين گويش زبان عربي معرفي شد و بصورت زباني مستقل پذيرفته نشد.

تأثير زبانها روي هم گاهي براي دو زبان همسايه جغرافيائي اتفاق مي افتد ، مانند زبان عربي و فارسي. گاهي براي دو زبان همسايه ادبي پيش مي آيد ، مانند زبان انگليسي و فارسي كه هر دو از زبانهاي هند و اروپائي اند. اما گاهي يك زبان با درنورديدن قله هاي زمان و مكان ، همه را به تسخير مي كشد ، مانند زبانهاي تركي و انگليسي.

زبان تركي بعنوان كهنترين زبان دنيا با متكلماني كه شرق و غرب عالم را تحت حاكميت خود درآورده بودند ، جا پائي در تمام زبانهاي دنيا دارد. شايد زباني وجود نداشته باشد كه تحت تأثير اين زبان قرار نگرفته باشد. البته اين تأثير در كنار گستردگي جمعيتي و وسعتي حكومت تركان ، ناشي از توانمندي و زيبائي و قانونمندي زبان تركي نيز بوده است.

براي بررسي ميزان تأثيرگذاري زبان تركي بر زبانهاي صاحب نام جهان كافيست به گزارش سال 2002 مؤسسه A.M.T تحت مديريت برجسته ترين زبانشناسان اروپا و آمريكا نظري داشته باشيم. طبق اين گزارش:

20% واژگان انگليسي
40% واژگان ايتاليائي
17% واژگان آلماني
10% از واژگان فرانسوي

از زبان تركي گرفته شده اند. زباني كه بتواند در آنسوي عالم چنين نفوذي در زبانهاي غير همنوع (تركي از زبانهاي اورال ـ آلتاي و زبانهاي مذكور از زبانهاي هند ـ اروپائي) داشته باشد ، بي ترديد تأثير عظيمي روي زبان همسايه خود ، پارسي ، خواهد داشت. دو قوم همسايه مانند ترك و فارس كه صدها سال باهم زندگي كرده و در كنار هم بوده اند و با هم وصلت نموده اند ، از لحاظ فرهنگي و اجتماعي روي هم تأثير نزديك و متقابل داشته اند و اين تأثير متقابل فرهنگ ها اجتناب ناپذير مي باشد. از جمله اين تأثيرات ، مي توان به تأثير فرهنگ ، آداب و رسوم ، اصطلاحات ، مثلها ، متلها ، داستانها ، لغات و حتي قيافه اشاره داشت كه اكثراً با ازدواجها وارد فرهنگ ديگر مي شود. در حدود يك پنجم لغات زبان فارسي را نيز لغات تركي تشكيل مي دهند.تأثير زبان تركي بر فارسي در تاريخ اجتناب ناپذير است بطوريكه John Perry ، مورخ نامي ، مي نويسد: «همانگونه كه زبان عربي بعنوان زبان مبلغين اسلام تأثير زيادي روي فارسي داشته است، پس تعجب آور نيست كه زبان تركي بعنوان زبان مبلغين شيعه ، تأثير ژرفي در فارسي داشته باشد» زبان تركي اكنون در تمام جهان جاي خود را پيدا كرده است و بعنوان كاملترين زبان در بسياري از صنايع پيشرفته جا پا باز كرده است. مثلاً پيچيده ترين سيستم عامل كامپيوتري OS 2/8 و windows زبان تركي را بعنوان پايه فونتيكي قرار داده اند ، يا اينكه تمام اطلاعات ارسالي از رادارهاي جهان به سه زبان انگليسي ، فرانسوي و تركي علايم پخش مي كند. كليه سيستمهاي اويونيكي و الكترونيكي هواپيماهاي تجاري از سال 1996 به اينطرف به سه زبان انگليسي ، فرانسوي ، تركي در كارخانه بوئينگ آمريكا مجهز مي شوند. كليه سيستمهاي جنگنده قرن يعني «جي.اس.اف» به دو زبان انگليسي و تركي در 7000 فروند در حال ساخت است.زبان تركي و يا به بيان كلي ، زبانهاي اورال ـ آلتاي در تقسيم بندي زبانهاي دنيا يكي از خانواده هاي گسترده و متنوع را در كنار خانواده زبانهاي هند و اروپائي تشكيل مي دهند. زبان تركي ـ صرفنظر از انواع گويشهاي آن ـ جزو زبانهاي كوتاه صائت التصاقي است. اين زبان مانند زبانهاي هند و اروپائي به قسمتهاي جزئي تر تقسيم مي شود. يكي از آنها زبان تركي با گويش آذربایجانی است.

 منبع : parsine.com

تعداد بازدید از این مطلب: 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1398
نظرات

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب های جدیدی که در بازار موجود هستند، قابلیت ضدخش دارند و تا مدتها کیفیت و شفافیت اولیه را حفظ می کنند. هر چند بسیاری تصور می کنند هر چه قیمت محصول بالاتر رود، کیفیت آن به همان اندازه افزایش می یابد. که این تصور درستی نیست اما بسیاری از جانبی فروشی ها میتوانند با خرید عمده گلس و فروش آن به همان قیمت عمده هم از قیمت خوب و کیفت مناسب بهره مند شوند و به دیگران هم این خدمات را ارائه دهند . بهتر است برای تهیه یک برچسب محافظ موبایل و تبلت تا انتهای مطلب با ما باشید.

 

محافظ‌های صفحه نمایش موبایل و تبلت به چند نوع تقسیم می شوند؟

 

q-Tempered-Glass-Screen-Protector-0011.jpg

 

محافظ های معمولی برای تبلت و گوشی همراه

این نوع برچسب های محافظ موبایل و تبلت به دو نوع براق و مات تقسیم می شوند که ضخامت آنها با هم متفاوت است. این برچسب ها می توانند از صفحه نمایش گوشی و تبلت در برابر خش محافظت کنند. جنس آنها از سیلیکون است و بر روی حالت لمسی صفحه نمایش تاثیر می‌گذارند و ممکن است باعث دیر عمل کردن گوشی یا تبلت شوند. برچسب های معمولی براق اثر انگشت را جذب می کنند که مدام باید صفحه نمایش را با دستمال پاک کنید.

 

محافظ‌های ضد تشعشع و بازتاب نور

این نوع محافظ ها مات هستند و از درخشش صفحه نمایش گوشی در برابر نور آفتاب جلوگیری می کنند. کار با آنها راحت است و با برندهایی مانند بوف، هوکو موشی، ریمکس و … در بازار موجود هستند. قیمت آنها با توجه به نوع و اندازه صفحه نمایش گوشی متفاوت است. البته نسبت به برچسب محافظ موبایل و تبلت معمولی گرانتر هستند.

 

محافظ‌های ضداثر انگشت

یکی دیگر از انواع برچسب محافظ موبایل و تبلت خاصیت ضد اثر انگشت دارند که دیگر به دستمال نیاز ندارید. این نوع برچسب ها ضدخش و مات هستند و در عین حال در مقابل تشعشع نور مقاومند. از دیگر ویژگی های محافظ های ضداثر انگشت می توان به ظاهر زیبای آنها اشاره کرد.

 

برچسب محافظ موبایل و تبلت ضدآب

یکی از گرانترین برچسب محافظ موبایل و تبلت با خاصیت ضدآب در بازار موجود است که البته این ویژگی تنها در حد تبلیغات است و نمی توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد. در واقع این نوع برچسب ها خاصیت ضدآب ندارند و به همین دلیل بسیاری از کاربران دچار اشتباه می شوند. بابت آن هزینه بالایی پرداخت می کنند در حال ممکن است برای تبلت یا گوشی آن هم مشکل ایجاد شود. زیرا با تصور ضد آب بودن این برچسب‌ها دقت چندانی در خصوص ریختن آب روی صفحه نمایش دقت نمی کنند ولی طرفداران خودش را دارد و بسیاری از افراد هم خرید میکنند شما میتوانید برای تهیه این گلس های ضد آب با قیمت مناسب به مراکز جانبی فروشی هایی که فروش عمده گلس و یا خرید گلس عمده انجام میدهند مراجه کنید .

 

برچسب محافظ موبایل و تبلت ضدضربه

سازندگان این نوع برچسب ها ادعا می کنند که در برابر شکستگی صفحه نمایش کاملا مقاوم هستند و قیمت بالایی دارند که این امکانات را هم به طور کامل ندارند اما این گلس ها طرفدار زیادی دارند البته باید ذکر شود که با خرید گارد و گلس عمده میتوان حجم بسیاری از فزایش قیمت را کم کرد چون قیمت عمده این لوارم جانبی از تکی آن ها کمتر است و به همین سبب افراد میتوانند از شعبات لوازم جانبی فروشی ها گلس مورد نظر خود را با قیمت اصلی و کیفیت بلا تهیه کنند . اما باید گفت که هیچ برچسبی نمی تواند از صفحه نمایش در برابر ضربات سنگین جلوگیری کند. اگر گوشی یا تبلت در زیر یک جسم سنگین وزن قرار بگیرد، برچسب توانایی محافظت از آن را ندارد. پس زمان خرید به این موارد توجه داشته باشید.

 

نکته:شیوه چسباندن محافظ موبایل و تبلت

 

122.jpg

 

منبع : پخش عمده گلس 

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1398
نظرات
امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی 40 شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .
سال ها طول کشید این سازه ها دچار تحول و رشد شدند و این اتفاق از اواخر دهه ی 60 در این سازه ها شروع شد و به عایق های حرارتی در بدنه ی آن ها توجه شده و از عایق حرارتی پلاستوفوم بهره برده شد . ولی کم کم از دهه ی 70 امکانات رفاهی را در این سازه ها اجرا نمودند و از این بابت هیچگونه مشکلی وجود ندارد .
کانکس ها دارای انواع مختلفی می باشند ولی در مجموع آن ها را می توانیم به چهار گروه مسکونی ، اداری ، فروشگاهی ، صنعتی و کشاورزی تقسیم بندی نمائیم .
بیشترین حجم از تولید کانکس مربوط به سازه های مسکونی می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و بیشترین حجم از تولید مربوط به این سازه ها است و ناگفته نماند سازه های اسکان کارگری کارگاهی را نیز جز همین دسته به حساب می آورند که بیشترین حجم از تولید سازه های مسکونی به تولید سازه های کارگری  کارگاهی اختصاص دارد .
کانکس های مسکونی از لحاظ هزینه ساخت با یکدیگر متفاوت هستند و این سازه ها را می توانیم با ابعاد کوچک و یا ابعاد بزرگ طراحی و تولید نمائیم .
کانکس های مسکونی در سه تیپ ممتاز ، درجه یک و معمولی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شوند .
سازه های معمولی که به کانکس های ارزان قیمت معروف هستند بیشترین تولید را به خود اختصاص می دهند و کانکس های کارگری جزئی از این سازه ها محسوب خواهند شد .
کانکس های درجه یک دارای دو گروه عمده ی کانکس های شیک و کانکس های لوکس می باشند . این سازه ها بیشتر برای کانکس های مسکونی و کانکس ویلایی تولید می شوند .
کانکس های تیپ ممتاز که سازه های لاکچری نیز دراین تیپ قرار می گیرند از هزینه بالای تولید برخوردارند و مقدار تولید آن به خاطر هزینه بالا بسیار کم است و فقط سازه های ویلایی مسکونی را با این سازه ها تولید می کنند .
از لحاظ امکانات رفاهی سازه های معمولی را بدون امکانات رفاهی تولید می کنند . ولی کانکس های درجه یک و کانکس های ممتاز را با امکانات رفاهی بالا و متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید خواهند شد .
کانکس اداری برای امور اداری و دفتری بیشترین کاربرد را داشته و از آن ها می توانیم در بسیاری از این کاربری ها براساس نیاز مشتری بهره ببریم و بهتر است برای رفاه بیشتر پرسنل اداری و ارباب رجوع آن ها را بصورت دو تکه طراحی و تولید نمائیم و در ساخت آن ها به امکانات رفاهی مناسب اندیشیده شود تا بهترین آسایش و رفاه را برای این سازه ها تامین نمائیم .
کانکس فروشگاهی نیز جزئی از سازه هایی است که توانسته است در این چند سال اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب نماید . این سازه ها را باید متناسب با شرایط یک فروشگاه واقعی طراحی و تولید کرد و نباید هیچگونه تفاوتی را از لحاظ کاربری مشتری در آن حس نماید این سازه ها مانند فروشگاههای واقعی دارای ویترین بوده و از کرکره ی برقی در آن ها استفاده می شود و تمامی امکانات یک فروشگاه واقعی در آن لحاظ شده است .
کانکس صنعتی دارای تنوع بسیار زیادی است این کانکس ها را برای مشاغل مختلف طراحی و تولید می کنند . برخی از این سازه ها در تعداد خیلی بالا و بصورت انبوه تولید می شوند و از میان آن ها شاخص ترین را می توانیم کانکس بی تی اس مخابراتی و یا کانکس پست برق معرفی نمائیم ولی تولید کانکس های صنعتی محدود به این دو نیست و دارای گستردگی بسیار زیادی است و معمولاً تولید آن ها براساس طراحی از قبل توسط شرکت ارائه دهندگان خدمات انجام می شود . و تولید کنندگان کانکس فقط آن ها را براساس نقشه دریافتی می سازند .
کانکس کشاورزی چند سالی است که وارد عرصه شده است و در این چند سال رشد و گسترش فراوانی داشته و توانسته است موفقیت هایی بدست آورد و شاخص ترین آن ها را می توانیم کشت هیدروپونیک معرفی کنیم . این علم مختص کشورهای پیشرفته بود ولی چند سالی است وارد کشور شده و توانسته است رشد فراوانی نماید و براحتی می توانیم در سازه ای به مساحت 36 متر مربع به اندازه ی یک زمین کشاورزی به مساحت حداقل یک هکتار محصولات کشاورزی با راندمان تولید بالا دست بیابیم البته کانکس های کشاورزی فقط مربوط به کشت هیدروپونیک نبوده و می توانیم به کانکس پرورش طیور ، کانکس طیور تخم گذار ، کانکس کشت علوفه ، کانکس کشت نشا و . . .  اشاره نمائیم .
امکانات رفاهی جزئی جدا نشدنی تمامی سازه های پیش ساخته می باشد و تمام این سازه ها را می توانیم با امکانات رفاهی مناسب طراحی و تولید کنیم ولی برخی از این سازه ها از امکانات رفاهی کمتری بهره برده ولی برخی دیگر دارای امکانات رفاهی بیشتری هستند . بعضی از این امکانات رفاهی مورد استفاده کاملاً اختصاصی بوده و برای برخی از این سازه ها قابل اجراست ولی برخی کاملاَ عمومی است و در بیشتر این سازه ها قابل اجرا می باشد . از امکانات رفاهی عمومی می توانیم به کف سرامیک ، سیستم سرمایش و گرمایش را معرفی نمائیم ولی برخی از این امکانات رفاهی اختصاص مربوط به یک یا چند سازه ی اختصاصی است از این امکانات رفاهی می توانیم به اجرای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه اشاره نمائیم .
اجرای تمامی امکانات رفاهی باید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت پذیرد تا این امکانات رفاهی با بالاترین طول عمر مفید و مناسب ترین قیمت در اختیار افراد باشد .
یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کانکس در ایران گروه صنعتی معین کانتین است . این شرکت صنعتی که توانایی بالایی در طراحی و تولید کانکس دارد توانسته است با توجه به سال ها تجربه در رابطه با ساخت کانکس سازه هایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی کرده و به خریداران عرضه نماید . تمامی سازه های تولید شده در این شرکت صنعتی از بالاترین کیفیت فنی برخوردار هستند .
گروه صنعتی معین کانتین نقش زیادی در توسعه ی این صنعت در سطح کشور دارد . از این رو طراحی های سازه های فلزی این شرکت مبتنی بر گسترش این صنعت به اقصی نقاط ایران می باشد . و سازه های تولید شده کاربردی بوده و طراحی آن مختص به یک منطقه ی خاص نیست .
خرید کانکس نیاز به ارزیابی شخص داشته تا بتوانید با کمترین هزینه و پائین ترین قیمت کانکس مورد نظر خود را خریداری نمائید ولی این خرید ارزان نباید منجر به خرید اجناس بی کیفیت شود .
از مهمترین تولیدات این شرکت صنعتی ساخت کانکس ویلایی می باشد . این سازه ها را برای اسکان و اقامت افراد طراحی و تولید می کنند و لازم است از تمامی امکانات رفاهی براساس ابعاد و نیاز مشتری استفاده شود .
از دیگر خدمات ارائه شده در این شرکت فروش کانکس دست دوم می باشد . این خدمات برای کسانی مفید است که به هر دلیلی نیاز به خرید کانکس دست دوم دارند . و می توانند با خرید این سازه ها در هزینه ی خود صرفه جویی مناسبی داشته باشند .
امروزه یکی از بهترین شیوه های تامین خدمات بهداشتی در پروژه های ساختمان سازی استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی و حمام می باشد . با این سازه ها می توانید امکانات رفاهی که در اختیار همکاران خود قرار می دهید را افزایش داده و از این لحاظ خدامات مناسبی را ارائه دهید .
شما عزیزان در صورت نیاز به خرید انواع کانکس و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس می توانید با گروه مشاوران معین کانتین با شماره 09121434310 ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای همکاران ما بهره مند شوید .
منبع :   گروه صنعتی معین کانتین
تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1398
نظرات

 

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

Moreover, JAM Empire Trading (JET) is also a great Iran Polyethylene PE ManufacturerIran Polyethylene PE Supplier and Iran Polyethylene PE Exporter.Numerous grades of Polyethylene are used in several industries and it makes PE a strategic commodity.  As it is mentioned here, JAM Empire Trading (JET) can supply all grades of Polyethylene. So it is not wrong if it is mentioned that JAM Empire Trading (JET) is an Iran LDPE ManufacturerIran LDPE Supplier, Iran LDPE ExporterIran LLDPE ManufacturerIran LLDPE SupplierIran LLDPE ExporterIran HDPE Manufacturer, Iran HDPE Supplier, Iran HDPE Exporter, Iran Raffia Manufacturer, Iran Raffia Supplier, Iran Raffia Exporter, Iran Film Manufacturer, Iran Film Supplier, Iran Film Exporter   Iran Homopolymer Manufacturer, Iran Homopolymer Supplier, Iran Homopolymer Exporter and so on. 

Apart from abovementioned products, JAM Empire Trading (JET) is an outstanding Iran Polystyrene PS Manufacturer, Iran Polystyrene PS Supplier and Iran Polystyrene PS Exporter. Some of the Iranian petrochemical complexes have succeeded in producing all grades of Polystyrene in spite of needed state-of-theart technologies. JAM Empire Trading (JET) is honorably able to supply all grades of Polystyrene for eager applicants. 

Several massive projects need to be supported by different grades of Polyvinyl Chloride PVC. JAM Empire Trading (JET) is a reliable Iran Polyvinyl Chloride PVC Manufacturer, Iran Polyvinyl Chloride PVC Supplier and Iran PVC Polyvinyl Chloride Exporter. Having such great source could be reassuring for those companies which are supporting huge projects. 

 

Polyethylene Terephthalate PET is another high-demanding product mostly used in bottle production. JAM Empire Trading (JET) as an Iran Polyethylene Terephthalate PET Manufacturer, Iran Polyethylene Terephthalate PET Supplier and Iran Polyethylene Terephthalate PET Exporter is able to supply this product for the respected customers.

Agriculture and some other industries need huge amounts of Urea and Urea Formaldehyde. JAM Empire Trading (JET) as a reliable Iran Urea Manufacturer, Iran Urea Supplier, Iran urea Exporter, Iran Fertilizer Manufacturer, Iran Fertilizer Supplier, Iran Fertilizer Exporter, Iran Urea Formaldehyde Manufacturer, Iran Urea Formaldehyde Supplier and Iran Urea Formaldehyde Exporter, is able to supply these products in any amount for the respected applicants.

JAM Empire Trading (JET) is also a great Iran Crystal Melamine Manufacturer, Iran Crystal Melamine Supplier and Iran Crystal Melamine Exporter. So all the grades of this product are available to be exported.

There are several well-equipped and outstanding petrochemical complexes in Iran which JAM Empire Trading (JET) has got great business relationship with all of them. JAM Empire Trading (JET) has got sale agency from some of mentioned petrochemical complexes. Some of the best ones are listed below:

Jam Petrochemical Company, Amir Kabir Petrochemical Company, Shazand Petrochemical Company, Marun petrochemical Company, REGAL Petrochemical Company, Polynar Petrochemical Company, Tondgooyan Petrochemical Company, Tabriz Petrochemical Company, Kermanshah petrochemical Company, Khorasan Petrochemical Company, Asaluyeh Petrochemical Company, Arvand Petrochemical Company, Snowaeps Petrochemical Company, Persian Gulf Petrochemical Company, Mehr PetrochemicalCompany and Arya Sasol Petrochemical Company

Source: jetpolymerco.com

تعداد بازدید از این مطلب: 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1398
نظرات

وظایف شرکت مشاور آتش نشانی:از جمله وظایف شرکت های مشاور آتش نشانی، ارائه خدمات فنی و مهندسی جهت افزایش ایمنی در ساخت و ساز انواع پروژه ها به کارفرمایان می باشد. مشاوره آتش نشانی صحیح در امر اجرا و نصب صحیح سیستم های اتش نشانی و مشاوره در خصوص استفاده از تجهیزات استاندارد و مورد تایید سازمان آتش نشانی منجر به دریافت تأییده و در نهایت اخذ تاییدیه آتش نشانی، از شرکت مشاور آتش نشانی می گردد.در نتیجه وجود مشاور آتشنشانی در امر ساختمان سازی جهت اجرا، نظارت، نصب سیستم های اتشنشانی ( اعلام و اطفای حریق ) و ایمنی در معماری لازمه هر پروژه ساختمانی می باشد. چه بسا بهتر است از ابتدای پروژه این کار صورت گیرد، تا از بروز خسارتهای مالی و زمانی جلوگیری گردد.
اخذ تاییدیه آتش نشانی اخذ تاییدیه آتش نشانی، تاییدیه آتشنشانی برای ساختمان مانند صدور شناسنامه و هویت می باشد. جهت صدور تاییدیه آتش نشانی رعایت ایمنی ( معماری، سیستم های اعلام، اطفاء حریق و سایر سیستم هایی که بر حسب نیاز در دستورالعمل پروژه صادر میگردد. ) انجام و توسط بازرسی سازمان آتشنشانی تایید می گردد. منظور از اخذ تاییدیه آتش نشانی، رعایت نمودن کلیه ضوابط و دستورالعمل های ایمنی سازمان آتشنشانی می باشد، که کارفرمایان عزیز با مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک جهت گرفتن دستورالعمل های صادره از سوی سازمان اتش نشانی ( بررسی دقیق آن ) و با مشاوره شرکتهای مشاور اتشنشانی از روند و چگونگی اجرای این دستورالعمل ها مطلع شده تا بتوانند به صورت دقیق ضوابط آتش نشانی را اجرا نمایند.طبق مقررات شهرسازی شهر تهران، ساختمان هایی که ارتفاع آنها بیشتر از 23 متر از کف خیابان تا کف آخرین طبقه باشد یا ساختمانهای تجاری ، اداری و... که بار حریق وسیع دارند باید جهت اخذ پایان کار خود از شهرداری، گواهینامه تاییدیه ایمنی آتش نشانی تهران را کسب نمایند. این گواهی شامل رعایت نمودن ضوابط ایمنی، معماری، اعلام حریق، اطفاء حریق می باشد، که جهت اخذ پایان کار رعایت نمودن این ضوابط الزامی میباشد. در نهایت در صورت رعایت نمودن همه ضوابط پروژه توسط کارشناس بازرسی سازمان آتش نشانی تایید شده و نسبت به صدور تاییدیه اقدام میگردد.فرم تایید ایمنی آتش نشانی از طرف سازمان آتش نشانی به شهرداری ارسال میشود و که با تکمیل شدن تمام فرایندها و بازدید سازمان آتش نشانی از پروژه، چک لیست و فرم تهیه، توسط کارشناس سازمان مورد تایید قرار میگیرد و فرم نهایی ممهور به امضاء ریاست محترم پیشگیری به شهرداری ارسال و شهرداری پایانکار را صادر می نمایند لازم بذکر است ارسال این فرم توسط سیستم اتوماسیون سازمان آتش نشانی به شهرداری ارسال می گردد و دریافت این فرم به صورت دستی که تسلیم مالک گردد مجاز نمی باشد و در تمام فرایندها و بازدیدهای مدیریتی فقط شماره اتوماسیون این فرم به مالک ارائه میگردد که با دریافت این شماره اتوماسیون مالک مطمئن می شود مراحل تایید سازمان آتش نشانی به پایان رسیده و بعد از 48 ساعت اصل فرم پیرو همان شماره به شهرداری ارسال میگردد، سپس به شهرداری مراجعه و ادامه مراحل اداری را تا مرحله دریافت برگ پایانکار و گواهی بهره برداری از ساختمان را دریافت می نماید.تاییدیه اتشنشانی ساختمان تأییدیه آتش نشانی پایان کار توسط شرکتهای مشاور اتشنشانی که مورد تایید سازمان آتش نشانی باشند، صادر میگردد.  مالک جهت اخذ پایان کار ساختمان از شهرداری که پیش نیاز سند مالکیت ساختمان میباشد، نیاز به تاییده اتش نشانی دارد.
مشاوره آتش نشانی، برقراری جریانی فعال بین مشاور و کارفرما می باشد. مشاوره آتش نشانی شامل مهارت ها، صلاحیت های علمی و حرفه ای در زمینه ایمنی در معماری ساختمان، نظارت بر اجرا و نصب صحیح سیستم های آتشنشانی ( سیستم اعلام و اطفاء حریق ) می باشد.مشاور آتش نشانی میبایست از قوانین و دستورالعمل های بروز سازمان اتش نشانی آگاه باشد، تا بتواند مشاوره ای صحیح به کارفرما القاء نماید. دستورالعمل های آتش نشانی در برگه جواز هر ملکی ذکر شده و هر ملک دستورالعمل مخصوص به خود، با توجه به نوع کاربری، متراژ، مساحت و... را دارا می باشد. کارفرمایان عزیز باید در حین انجام عملیات ساخت و ساز با یک شرکت، که در زمینه مشاوره آتش نشانی ( شرکت مشاور آتش نشانی ) فعالیت می کند و مورد تأیید سازمان آتشنشانی می باشد مراجعه نمایند، تا بتوانند راهنمای کامل در خصوص ایمنی معماری ساختمان و نحوه اجرا و نصب صحیح سیستم های آتش نشانی را دریافت نمایند.
ضوابط آتش نشانیافزایش رشد جمعیت در کشور منجر به افزایش ساخت و ساز شده است. لذا رعایت نکات ایمنی در ساختمان سازی لازم و ضروری می باشد. گاهی کوتاهی کارفرمایان در اجرای نکات ایمنی سبب بروز حوادث ناگوار و خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی میگردد.با توجه به افزایش حوادث ناگوار و آتش سوزی ها در کشور، سازمان آتش نشانی و شهرداری تهران وظیفه کنترل رعایت نکات ایمنی اماکن را برعهده دارند، که امیدواریم با همکاری سازمان ها و نهادهای وابسته از جمله سازمان مقررات ملی ساختمان، سازمان نظام مهندسی و... شاهد گسترش ایمنی شهرها باشیم.ضوابط آتش نشانی شامل 3 بخش ضوابط ایمنی معماری، ضوابط ایمنی تاسیسات الکتریکی، ضوابط ایمنی تاسیسات مکانیکی میباشد. ضوابط ایمنی معماری، شامل ضوابط طراحی پله فرار، ضوابط مربوط به آسانسور، تعداد و چگونگی اجرای پلکان ها و ویژگی تصرفهای گوناگون میشود.ضوابط سیستم های اطفاء حریق، شامل ضوابط مربوط به شبکه های آتش نشانی از جمله لوله کشی و تاسیسات ساختمان، شبکه های بارنده ( اسپرینکلر )، قوانین نصب جعبه های آتش نشانی و... می شود.

منبع: اخذ تاییدیه آتش نشانی

تعداد بازدید از این مطلب: 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود